loading...
اندروید,بازی اندروید,مسنجر اندروید,برنامه اندروید
admin بازدید : 65139 پنجشنبه 08 آبان 1393 نظرات (5)

دانلود جدیدترین نسخه بیتالک برای سیستم عامل محبوب آیفون.

برخی ویژگیهای نرم افزار بیتالک:

جستجوی مکان های نزدیک و یافتن دوستانتان در محدوده

ارسال شکلک های سخنگو و متفاوت

ارسال پیام صوتی، تصویری و نوشتاری با سرعت بالا

کشیدن نقاشی روی صفحه و ارسال به دوستان خود

زیبا کردن  نوشته ها با استفاده از شکلک های متنوع و جذاب

چت گروهی نامحدود

محیطی کاربر پسند شبیه ویچت و جذابتر...

 

Hideios 5.0 or later

 

نسخه ۱٫۲٫۳۹

دانلود : دانلود با لینک مستقیم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ندا در تاریخ 1394/06/12 و 23:41 دقیقه ارسال شده است

س ببخشيد گوشي من ايفن5 هست برنامه بيتالك رو دانلود ميكنم بازش نميكنه قبلا باز ميكرد الان من چيكار كنم

این نظر توسط پريا در تاریخ 1394/04/03 و 15:50 دقیقه ارسال شده است

سلام من گوشي ايفون با سيستم عامل ios ٨ دارم...
ميخوام اكانت بيتالكمو به طور كل حذف كنم...
لطفا راهنمايي كنيد
مرسي

این نظر توسط شهيار در تاریخ 1394/01/29 و 12:03 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشيد براى حذف بيتالك از گوشى آيفون چيكار بايد بكنم ممنون ميشم راهنمايى كنيد

این نظر توسط ايمان در تاریخ 1394/01/01 و 12:54 دقیقه ارسال شده است

سلام من ايفون ٦دارم چرا دانلود نميكنه

این نظر توسط رها در تاریخ 1393/10/18 و 1:17 دقیقه ارسال شده است

سلام گوشي من ايفون 4نرم افزار بيتالك و ميخوام دانلود كنم نميشه ميشه لطفا راهنماييم كنيد
پاسخ : سلام.به زودی لینک دانلود جدید جایگزین خواهد شد. با تشکر از شما


کد امنیتی رفرش
درباره ما
برنامه اندروید،آموزش زبان انگلیسی،مسنجر،سیمبیان،آیفون،اپل،آیپد،جاوا،ویندوز فون،همراه اول،پیامرسان،برنامه مسنجر،ایرانسل،نرم افزار آندروید،نرم افزار مسنجر،مسنجر گوشی،مسنجر سیستم عامل،برنامه،برنامه اندروید،ایرانسل،همراه اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 203
  • کل نظرات : 511
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 293
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 82
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 286
  • بازدید ماه : 1,414
  • بازدید سال : 23,588
  • بازدید کلی : 1,822,772